emma: holding on to what I've got

Hello {älow}

Har sovit som ett djur inatt, fick ett nytt täcke igår och det är så freakin' awesome!!! Skulle kunna ligga i sängen dag ut dag in från och med nu, tyvärr finns det så många andra roliga saker här i livet så det blir nog inget av..

Annars fick jag en fotobok av mamma med bilder från vår eurotrip i somras, den var underbar. Nya pjäxor också, ska till fjällen på sportis och mina gamla kunde jag ha på mig cirka 10 minuter innan the pain took over, men nu kommer jag bara flyga fram ;) Eller kanske inte, med tanke på den enorma mängd mat jag har tryckt i mig den senaste tiden. Aja, ska man vräka ska man göra det ordentligt!

Tog även många... snygga... bilder igår, ingen ville dock vara med på bild så det blev på mig och olzivia, inget fel med egopics på julafton?


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback