emma: vem vet vad man vill. det man vet är att man vill

Sitter (precis som Olivia) och har party med mina nya högtalare. Mamma kommer ångra den här dagen! Hade förövrigt en awesomekväll igår, började med mat hos mormor och morfar (seriöst, jag har tryckt i mig orimliga mängder mat den senaste tiden) och sedan en promenad till bergsbyn! Fina bilder kommer här..


Den obligastoriska promenadbilden! Ser ut som att jag snusar ftw, men det är bara minen som automatiskt uppkommer då jag ska vara med på bild.


Obligatoriskt stopp för snölek.. köpte nya täckbyxor idag så nästa gång kan jag också vara med! WIN WIN WIN


Olivias fina poser i Datarummet


Blickarna :D:D:D:D


A dragon slayer is born... observera sockarna :')

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback