emma: gonna miss you

Alltså helt seriös. Jag blir GALEN av att inte ha pengar på mobilen. Typ som igår, nåt randomnummer smsade. Jag ba "ah kan ju inte svara, men jag kan ju i alla fall kolla upp numret..." Men självklart fanns det inte på hitta, överraskning not. Gudarna har något emot mig då jag inte har pengar. Men det nästan mest störande är ju att ingen verkar fatta att jag inte har det, hur många gånger jag än säger det. Inte ens mamma fattar det, utan även hon ska nödvändigt smsa mig.

Aja, jaja. Som Olivia sa. Vinst med 8-1 och serievinst idag! Blev ett mål.... och en utvisning, hihi. Spel med händerna... men vad, jag sprang och då sköt nån bollen på min hand? Fail nanting, heh. Taggar matchen på måndag mot Jörns pojkar 93/94 i alla fall, satan vad spö dom ska få!!



dom här filurerna blir det ikväll, men vi är öppna för förslag. I alla fall om dom förslagen utspelar sig @linas place

Kommentarer
Postat av: peberg

ni har då ingen brist på självförtroende ;)

vi får väl se hure går ;P

2010-02-27 @ 18:47:45

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback