emma: nattter

HAHA det är roligt med dom som inte vet att vi kan se IPnummer och på så sätt se om det är samma som har kommenterat, hahaha-..

Förresten så vill jag säga att efter klockan 18.00 på kvällen så kommer jag inte in på blogen 90% av gångerna jag försöker, därför blir det inte så bra uppdatering. Imorgon ska jag i alla fall kötta nationella proven, så det är väl bäst att jag flyr till drömmarnas rike nu...

Bara en liten påminnelse:





(jag har inga baktankar med att publicera den här bilden. Eller vänta - det har jag visst. Någon därute som gillar att skicka söta sms? För jag gillar ju nämligen att få dem.)


Kommentarer
Postat av: jocke

får jag ditt nummer så :D

2010-02-10 @ 22:37:45

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback