emma: vi får ta det en annan dag, men det känns bra nu

Är verkligen så SJUKT TRÖTT just nu, som man bara kan bli efter 2½ timmars innebandyträning. Tufft. Kunde knappt lyfta armarna när jag skulle tvätta håret. + träningsvärk. Någon som har lust att ge lite massage?

Men nu är det så här. Imorgon har jag 3 PROV och 2 LÄXFÖRHÖR. Är det OK? Nej. Har jag pluggat nog mycket? Nej. Tror jag ska ta en liten sovmorgon imorgon, känns värt det även fast jag kommer att se ut som skit på skolan. Men när gör jag inte det? ha-ha

Öh. Jag hade ju mycket att skriva om, men tyvärr har dom idéerna försvunnit utom synhåll. Tröttheten tog nog överhanden.

2 coola saker som hänt idag:
- Jag klarade av någonting jag aldrig trodde jag skulle klara av! Nämligen rita en fin bild på bilden.. hehehe
- Jag åt årets första semla!



Ja? Jag lade in en random bild från Gröna Lund i somras. Är det något fel med det eller? Nej så tyst då.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback