olivia: bland alla förslag finns det ett glömt

Home från cupen. Gick verkligen dåligt då vi förlorade alla matcher! Men fast jag inte var bra, så kan jag säga (inte för att vara dum men) att laget jag spelade inte riktigt var mitt dreamteam heller. Och säg mig, hur kan man på 3 matcher á 15min på en "oseriös" cup dra på sig 4 utvisningar? Vårt lag lyckades.

Nu ska vi springa genom duschen, kasta på oss kläder och slänga på oss lite smink innan vi drar ner på stan. Ska hänga där ett tag innan vi ska äta, vars det nu blir!

Av en slump, asså verkligen random, fick jag och Emma nummer 21 och 12, alltså de numren vi har i vanliga fall också. TRUE RANDOM♥

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback