olivia: på vilket sätt om jag får fråga

Glad allahjärtansdag!
Kom hem från piteå för ungefär en timme sen. Var där och badade med pappa, Albin, Matilda och Emma. Otroligt lite folk och jättejättevarma bubbelpooler. Bra dag.

Efter maten blir det nog att vara ensam och ta det lugnt. Bra, jag känner mig lyckad - ensam på allahjärtansdag. Det är förresten ett fult namn, tycker jag. Alla hjärtans dag. Låter särt när man tänker på det, men det är allt en mysig dag!

Sa vi förresten att vi var på bio igår? Såg Wolfman. Egentligen ganska dålig, men hemsk! Efteråt tror jag att vi alla hade fått nått psykiskt sammanbrott eller något för vi var väldigt konstiga. Emma började iaf gråta för att den var så spännande och Matilda för att den var sorglig.

Det där är äkta kärlek!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback