emma: why don't I make it happen

Lite sanna saker om mig då såhär på kvällskvisten:

- Borde sova nu men känner att jag inte kan dra mig från msn riiiktigt än
- Ska stiga upp 06.30 imorgon
- Har SKIDOR på idrotten! HATA :@
- Jag tycker att det bästa med facebook är alla roliga grupper man kan bli medlem i / saker man kan bli "ett fan" av.
- Blev just "ett fan" av en rikigt sann "bli ett fan"-grej, nämligen "Vi tjejer som tänder på killar med sjukt god parfym!" True true!
- Fast jag känner mig lite skyldig för att killar enligt mig "måste" lukta gott då jag själv inte gör det? Hahaha
- Jag skulle egentligen ha haft räls men mina tänder klarar inte av det:O:O:O
- HAHAH kom just på att 'tänder' har två olika betydelser.
- På facebook står det att jag är ett fan av "Steve Smith", men han lade till mig som vän på facebook och tydligen är han nån slags idrottsstjärna i typ USA? Har aldrig "blivit ett fan" av han?
- Jag längtar som in i döden till sommarlovet!!!!!!! Vill bara getta out från brännan!
- Har aslite pengar på mobilen, och seriöst, minst 5 ggr/dag råkar jag gå in på internet på mobilen och slösa ännu mer pengar:(
- Jag tror aldrig att folk tycker om mig, och tycker alltid att andra är bättre, snyggare, trevligare, smartare, mer omtyckta än mig. Alltid

GODNATT

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback