emma: förklara. nej det går inte

Kom hem från söder för ett tag sen, kvällen cleanaste av mig: vi körde en lek där man har en lapp på pannan där det står någon person och så ska man ställa frågor till dom andra och försöka klura ut vem det är osvosv... ni vet? Aja, jag visste att den jag hade var av kvinnligt kön (bevisligen), fanns på riktigt, bodde i skellefteå, inte var en kändis (men typ ändå).
Jag: Är hon snygg?
-Ja
Jag: Är det jag?
HEHEHEHEHEHE

Men faktiskt så var svaret caregang, så så långt ifrån var det väl ändå inte?



HAHAHAH jävlar stek!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har något att tillägga, du är förfan inte snygg. ingen av er fjortisar är de heller. ni är kåta men fega oskulder. verkligen tragiskt.. suck..

2010-02-28 @ 00:26:21

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback