lina: det finns ett slut

När det ofattbara beskedet kommer
beskedet som kommer ändra på allt
och man förstår att det inte längre finns någonting man kan göra
då är det slut.
RIP


Sitter just nu på mitt rum med sällskap av franska och matteboken som jag tänkte spendera tiden med tills klockan sju då jag har innebandyträning, men datorn känndes roligare så får plugga lite senare.

Ikväll blir det som sagt träning och sen hem och sova!! Känns seriöst som om jag inte sover på nätterna för även om jag sover hur mycket som helst så är jag lika trött som om jag inte sovit mer än 3 timmar, det är verkligen ett problem för kan typ inte hålla mig vaken på eller koncentrera mig på skolan. Nu har ni fått veta ett av mina i-landsproblem och jag ska äta.



random bild


puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback