emma: lämna lämnad lämnas lämnar lämnade

Helt random saker som kan vara intressant att skriva men är helt och fullt onödigt att veta:

  • 4 stycken valde Idrott och hälsa (övriga idrotter) som förstahandsval. 23 stycken valde det som andra/tredje/fjärde osvosv
  • Idag ska pappa prata med Banken, vilket betyder att vi får veta om vi har råd att bo kvar i vårt hus.
  • Jag har kommit på 2 saker som direkt påminner mig om 2009, vilka är LAMT (lukten av melontuggummi) och låten Inconsolable av Backstreet boys. Dock påminner detta bara om allt dåligt som hände mig, ingenting bra.
  • Blev nyss medlem i "LYPSYL"-gruppen på facebook.
  • Min högra "väljknapp" på in K800i har nu somnat in för evigt. Eller i alla fall för ögonblicket är den stendöd. Men det är inte första eller andra gången mirakel har hänt med den knappen så jag får hoppas på det bästa.



"emmaemmaemmaemma"


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kollar man hur många som har sökt?

2010-02-05 @ 18:09:39
Postat av: L8

Norran.se

2010-02-05 @ 22:34:05

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback