emma: ingenting är omöjligt när du har kex

Hejhej bloggen!

Ska snart ut på nya äventyr, aka se match på kaplan och sen bada jacuzzi hos Lina. Någon som är på?! Sedan blir det party hemma hos henne eftersom hon har FF tonight! Skämt åsido så ska vi typ se på tv och äta godis? men det är bra det med. Någon som är på?!

Lite random saker såhär medans jag väntar på att Lina ska bli klar

  • Fick inte veta om vi får bo kvar på sunnanå eller inte igår. Banken tvekar
  • Mamma och Albin for och åkte slalom
  • Skulle ha haft två matcher i helgen men båda blev flyttade
  • Imorgon ska careganget bli utbildade domare!
  • På måndag blir det määttchimätch mot clemens
  • Tisdag = inga planer, någon som har något kul att dela med sig av?
  • På onsdag har vi två matcher...
  • Jag kan typ zorro....
  • Ska snart ta en "jagidag" bild
  • Mina nummer i innebandy är nummer 12 och nummer 14
  • Första gången jag såg filmen 1408 var i augusti (08) sommaren 2008, jag var 14 år och dagen till ära var vi oseriösa fjortisar (14) Fattar ni? Läskigt.
  • Lina är klar!

 


Kommentarer
Postat av: SANNAH

Gosh, vilka fina ögonfransar du ser ut att ha:o

2010-02-08 @ 11:41:16
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback