emma: en dag i umeÅ?

Se upp, här kommer en detaljerad beskrivning av vår gårdag.

När vi kommit oss till Umeå så var det första vi gjorde självklart att äta. Max blev det denna dagen. Därefter träffade vi (av en slump...?) våra vänner så vi umgicks lite med dom tills dom var tvungna att fara hem. Efter ett tags strövande runt på stan träffade vi några nya dudes som vi lyckades ragga upp genom att rulla tummarna. Det är sant.

Efter att vi bara hade hängt ett tag på stan så tog vi bussen ut till ersboda (där nordic hölls) med några andra vänner. Eftersom det var drygt två timmar kvar tills dom öppnade då så hängde vi först lite i ett trapphus och gjorde olika saker, men sedan kände vi att det räckte och gick hem till våra nya vänner vi träffat tidigare på stan. När det var en timme kvar  så gick vi till nordic och började köa.

Den timmen måste jag säga var bland dom värsta timmarna i mitt liv. Det var så fruktansvärt kallt och långtråkigt. Men väntar man på något gott väntar man aldrig för länge? Det var helt enkelt ljuvligt kul där! Eller okej, till en början dryga det som fan. Men vi visste orsaken. Hur kul är det att ha skor på sig egentligen? Så vi gömde skorna i några blommor och sedan var det bara go wild and crazy (fast vi fick många stickor i fötterna pga trägolvet). Det var alldeles, alldeles... underbart. Nämen det var jätteroligt! (trots den dåliga musiken)

Fast eftersom jag alltid gör något som jag ångrar sen gjorde jag såklart även det igår kväll. Jag lyckades mig på bedriften att avfärda en jääääättttttttttesnygg kille som jag spanat på hela kvällen. Hur kul var det? Näe, inte kul. Som tur var lyckades jag inte avfärda den andra killen som jag spanat på hela kvällen. Och ja så hände det andra saker också men Olivia och Lina rådde mig att inte gå in på för mycket detaljer. Okej det låter lite fel men ehh misstolka ej för mycket.

Klockan 1 kom Peter och hämtade oss och då for vi på max (igen) och åt. Där var det roligt, mycket nyktert folk var det också. Dessutom så var det en man som stirra ögonen ur sig???? och en kille som tog av sig byxorna???? och en kvinna som åt pomfritt från golvet????? hahahahaha


Aja jag hade en jättebra dag i alla fall♥

Tyvärr tog jag endast 4 bilder under hela dagen.... och min överföringssladd är way gone. Så tyvärr

Kommentarer
Postat av: Random

Vad hette den jättesnygga killen då? ;)

2010-01-31 @ 13:24:59

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback