emma: hemlisar

Eftersom Olivia har börjat sova jättelänge på morgnarna och jag inte lika länge så att jag inte har något att göra, så tänkte jag avslöja 2 hemlisar om paradiscupen.

Den första är "bilden där Lina ser gravid ut". När vi tittade igenom bilderna från paradis och såg den här döskrattade vi. Vad hände? Lina ser inte ut sådär.


Lina>

Ser ni magen? Det är något som inte stämmer där alltså. Hon har bara inte så mycket mage.... borde typ kapa bort halva, då vore det mer rätt. Vi tycker detta är väldigt, väldigt konstigt på grund av att Lina inte på något sätt ser ut sådär. Jättejättekonstigt.



Den andra hemlisen är att Lina fick en hemlig crush i en ankarsviksbo. Lina har sagt att jag får säga vem det var, men... jag tycker det känns konstigt. Får samtala mer om det med henne sedan. Men det är i alla fall helt sant! Och jag hade ingen aning om det när vi var där... men en crush har hon. Definitivt, haha!


Sen så finns det faktiskt en tredje hemlis, även den om Lina faktiskt (eller jag anser det i alla fall som en hemlis) men den tänker jag inte berätta, både för att jag respekterar Linas egna val och hennes privatliv, och för att jag riskerar spö om jag berättar.......

Men jag kan faktiskt berätta en fail sak jag råkade göra. Skulle ut på planen, och välte hela sargen. På Skyttis arena. Där det är en massa folk, alltid. Och vi spelade dessutom mot Övik (vi var ju i övik, dom hade jättejättemånga där som skulle heja på dom), semi, det var en del folk där kan jag lova.... och dom alla hejade på övik! 
En annan fail sak jag råkade göra är då jag glömde handduken. Det var fail. Men en rätt king sak jag lyckades göra är att jag tog med  exakt rätt antal underkläder. Det är fan inte dåligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah jag ser ju fan mer gravid ut än lina! :O

2010-01-09 @ 22:18:31
URL: http://idontwannabewithoutyou.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback