emma: nu ska jag åka buss

Jag har funderat på en sak. Varför skriver folk till mig på msn bara då jag inte är vid datorn eller inte vet att jag är inloggad? Och smsar bara då min mobil har slut batteri? Som nyss, då jag fixade håret. Kom jag till datorn, och var visst inloggad på msn och flera hade skrivit! Jag ba Omg. Och när vi for hem från övik, då var mitt batteri på mobilen slut. Hur många hade smsat under den tiden då? 7 stycken.

Aja, nu ska jag till Ursviken för att se på hockey, ska ta bussen, och jag har inte bra erfarenheter av att ta bussen till Ursviken. En gång körde bussen av vägen, en gång fastnade mitt bälte och en gång åkte vi fel. Hur månnga gånger har jag åkt dit? 3.



En risifrutti före gör allt bra.

Kommentarer
Postat av: Igeland

sv: Tack :)

2010-01-09 @ 16:22:49
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback