emma: tider

har just packat till mamma, ej färdigt än men.... det är ju omänskligt att kräva att jag ska packa allt på en gång!

Sitter och lyssnar på lite gamla godingar, eller i alla fall låtar jag lyssnade på för ett år sedan. Då allt var annorlunda. Än hade allt inte börjat förändras... men det var på gång. Och sedan gick det bara utför... tills det gick uppåt igen, haha. Och här sitter jag idag! Hujedamej. Vilken förvandling.

Men den absolut värsta förvandligen måste ju vara från sommar 2008 till sommaren 2009. Herregud...



Lina och Olivia sommaren 2008.... typ p12 , haha här kunde jag aldrig ana hur livet kunde vara, hur livet skulle bli. ojojoj. Det var typ en som visste vem jag var på den här tiden, mamma. Hade ungefär 10 nr på mobilen, hade knappt varit utanför skellefteå.




Olivia och Lina sommar 2009
förlåt för suddig bild, men uppenbarligen har jag typ inga bilder på dom två tillsammans?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback