lina: ahaaaaaa

ånej mitt inlägg försvann nyss eller okej det var jag som råkade kryssa men tyst säg det inte till någon, lova?
aja haha.

Jag sitter iallafall nu och tävlar med emma om vem som kan lyssna på hennes mycket seriösa spelista längst, tror att hon kommer vinna för fick seriöst ont i huvuder på låten "fågeldansen". Idag har jag inte gjort så mycket, var först och spelade match på edda mot clemens. Vi förlorade tyverr med 3-2, inte riktigt rättvist om du frågar mig men ah sånt får man ta. Efter matchen så for jag hem och somnade, när jag sen vaknade någon gång så gick jag in på datorn och har typ varit det tills nu roligt liv jag vet.


hahahahahah







puss

Kommentarer
Postat av: nylin

vilken gullig bild

2010-01-11 @ 15:40:47
URL: http://annanylin.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback