lina: det är bara så det är

Förlåt för den superdåliga uppdateringen från min sida iallafall, har bara inte haft tid och har varit så trött att jag typ somnat hela tiden, tycker att vi skyller på skolan. Blir så himla störd på mig själv för varje dag tänker jag att jag ska gå och lägga mig tidigt så att jag är pigg dagen efter men ändå så blir det så att jag lägger mig alldeles för sent och om jag nu faktist skulle vara duktigt och lägga mig tidigt så kan jag inte somna förän klockan är efter midnatt någon gång, inte bra där lina.

Ikväll har jag suttit och kämpat med att försöka lära mig stava franskaläxan men det är tydligen omöjligt eller så suger jag bara, tror mer på det andra. Är så grymt avundsjuk på folk som kan lära sig typ alla läxor genom att bara titta igenom dom några få gånger, jag t.ex. måste läsa igenom dom 1000 gånger och kan dom ändå inte blir så stördddd.

Fick föresten också veta ikväll att vi(jag emma och olivia) komemr få 300 kronor var för att vi delade ut reklam, kanske inte låter så mycket men jag lovar för mig är det det, nu känner jag mig som ett riktigt rmb nästan....







puss

Kommentarer
Postat av: mika

tur att du fråga om du får låna mina bilder?

2010-01-16 @ 12:41:59
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback