lina: hundra vackra ord, men allting dog ut.

Kom hem från träning för ett litet tag sen, testade min nya klubba och fy vad det gick dåligt, det är ett helt annat blad och allt såå komer nog ta ett tag att lära sig spela bra med den. Paradiscupen var som ni kanske läst tidigare asrolig, mktmktmkt roligare än Umeåcupen som vi var på förra året, kan ju ha berott på att vårat lag sög då också men den här var hur som helst roligare. Jag tog inte så mycket bilder och dom jag tog blev typ sära alltihopa men kanske lägger in några av dom bättre senare nån gång ändå.

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, har typ ingen lust att göra någonting så det blir nog bara att vara hemma och tråka eller nått i den stilen. Imorgon kommer jag däremot ha roligt för då ska vi först och se umeåpojkar spela match  i ursvikenoch sen träffa dom ett litet tag. Efter det kommer emma olivia och lotta middag till oss och det är ju alltid kul.


älska skärpan




puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

hah ja:D

2010-01-09 @ 13:11:14
URL: http://sofiaag.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback