lina: you don´t know anything

Att vara stark handlar om att leva livet som det är, gå igenom svåra perioder, falla till botten, slå sig hårt men att alltid komma upp igen.



 


Nyårsafon igår ägde grymt mkt, va i ursviken med massa gölliga personer och lekte.  Bara synd att  jag var tvungen att fara hem typ tidigt för att mina föräldrar är så ötafinaochheltundebara.
Ikväll har jag varit med emma och olivia, först får vi och sola och blev bruuna och sen kände vi att vi var hungriga så vi drog till frasses och åt, satt och prata osv, ganska niceee.


och det här var egentligen ett väldigt onödigt inlägg för har ingenting att skriva om...men ah det kanske kommer nått roligare imorgon om ni har tur, nu ska jag sova.


jag är vacker jag vet:*:*



puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback