olivia: så går det


Och vem chattar jag om inte.. Mamma!? Hon kom med ett trevligt budskap♥

Snart blir det att börja klä på sig för jag ska ändå följa på matchen och heja fram oss till seger! Och ni kan aldrig ana vem som ska hålla mig sällskap.. Matilda! Otroligt. Egentligen behövde jag ner på stan och köpa nya skor också, men det känns svårt att hitta tiden och det är inte så skönt att testa skor ju nu. Jag kan ju inte provgå dem heller, så det hela kändes lite onödigt.


Ikväll blir det att vara barnvakt.. gr8! Verkligen en toppen lördagskväll. Det enda bra med det är att vi får pizza till middag, lyx.


Kommentarer
Postat av: emma

vadå, hjälpte inte jag också till med albin....:(?

2010-01-16 @ 11:15:58
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback