olivia: snart ska jag sova

Imorgon bär det tydligen av till Övik, där Emma och Lina ska spela match med division 2. Jag bara hänger på liksom, jag och min fot. Gillar inte den särskilt mycket just nu.

Jaja. Jag får iallafall vara fotograf, precis som idag. Dessutom får jag stiga upp tidigt och åka buss i tre timmar! Närmare bestämt avgår bussen 08.55 från eddahallen så det blir att vara klappad och klar till tjugo i nio då Peter hämtar upp oss.

..... Pappa kanske borde få veta något. Men om han inte svarar i mobilen får han skylla sig själv? Kommer tillbaka ca. 21.00 imorgon, hörs då!

Ni är (på) toppen!


Update: Vi håller tummarna om att matchen utspelar sig på skyttis, gör det ni med!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback