olivia: varför bara två? varför?

Har äntligen vaknat och ätit frukost efter en helt grym och galen kväll. Är otroligt glad för att vi for dit! Dessutom så hade vi ödet på vår sida, något som annars aldrig händer, som också hjälpte det att bli riktigt kul.

Random bra saker som hände:

  • Fick sitta längst fram i bussen♥
  • Träffade våra vänner av en slump♥
  • Rullade tummarna och fick nya vänner pga det♥
  • Emma fick tillbaka för mycket pengar på max♥
  • Stod nästan längst fram i kön♥

Ja.. och säkert mycket mer som jag inte kommer ihåg!


Sa ju de! Längst fram!


Haha förlåt Emma... men det här var den enda bilden jag tog där borta. Please forgive me?

När jag laddade in bilderna upptäckte jag också massa filmer jag inte sett förut.. Måste  ut.........


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback