emma: I'm all alone, and I need you now

Halloj! (hehe)

Har just stigit upp, ska snart cykla den sköna milen till sommarjobbet. Gårdagen var AWESOME, tränade innebandy för första gången den här säsongen! Kan ej beskrivas i ord hur kul det var, tränade med random ppeople, typ division 1, underbart. KAN inte vänta tills de riktiga träningarna börjar! Lite synd bara att min awesome smackklubba past away sista (!!) träningen förra året, så jag spelade med Linas oldie, tror banne mig att jag måste skaffa mig en nying. Får se hur det blir!

Aja, träningen resulterade självklart i sjuk träningsvärk, precis som det ska vara alltså. Måste äta frukost nu, om 40 minuter ska jag sitta på cykeln....usch



På väg till dm-finalen förra året! Typ bra minnen ;ppPPpPPppP

Kommentarer
Postat av: matilda

dreamhacK!?!?!!?=!?="

2010-07-28 @ 16:34:36

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback