Rubrik? VA! vad ska man skriva här, är det här man ska skriva nått coolt med stora bokstäver? typ GURKHAN eller OSCARTHESLAYERASKISFLYINGINTHESKY! <------- Erkänn att det var en bra rubrik. Undrar om det går att skriva hur långt som helst eller om de

Som ni såg så gick det inte att skriva en längre rubrik än sådär :(
Matilda aka NARÅH är inte gangster.
Hmm hur lägger man in en bild? Får prova med nåt
OYEAH jag lyckades JAG ÄR INTE DÅLIG okej ska jag lyckas med något omöjligt
Ska försöka lägga in en video!
http://www.youtube.com/watch?v=7M9U4vKgQnI&feature=popular
Ah det får duga med en länk, DAH!
Öh tillbax till det viktiga, jag vill ha lite klädtips
Här är jag i medeltida kostym!
Här är jag i stålmannenkostym!
Kommentera gärna och ge mig smakråd om vilken outfit jag bör ha på mig på festen på lördag. :)
Ovan kan ni se min idol! HAN ÄR INTE DÅLIGT SKILLAD LOL!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag är sjukt gangster

2010-07-31 @ 12:21:38
Postat av: Anonym

kniven som gör jobb1...

2010-08-01 @ 22:15:58

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback