emma: du kommer förstå vad jag pratar om

Idag slutade vår klass tidigare än vanligt, vilket vi gör nästan alla dagar nuförtiden. Men eftersom jag tyvärr är helt sjukt mobbad, utan vänner och med inga pengar på mobilen kunde jag inte komma på något roligare än att gå ensam på stan (hade förövrigt inte med mig några pengar heller). En riktig höjare må jag säga!

Orkade inte fara på träning idag heller. Vet egentligen inte varför, kan vara så att jag bara är lat. Har haft ont i huvudet typ hela dagen idag också, INTE LIKT MIG (är en av de där välsignade människorna som aldrig har ont i huvudet) och jag vill verkligenverkligenverkligen inte bli sjuk så...nä. Jag har ju redan så fruktansvärt snygg och vältränad kropp.... eh



vältränat....... varför kan inte jag ha långa och snygga ben som typ hela befolkningen utom jag har:(?


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback