emma: förstår du inte

Okej...... jag medger att jag inte har varit superawesome med att hålla uppdateringarna på en acceptabel nivå, jag erkänner... men det är för ert eget bästa! Vill inte tråka ut er awesome ninjas med tråkiga beskrivningar av min skoldag, min outfit, min cykel eller mitt öra.

Därför har jag nu bestämt att... äh, jag har inte bestämt nåt. Det händer absolut ingenting i min hjärna just nu. Alla hjärnceller har flyttat ut. Ska i alla fall till pappa nu, men först: hitta en kung bild på Olivias dator och infoga i detta inlägget. VARNING: den kommer troligtvis vara på mig. VARNING 2: Den kommer nog inte vara särskilt snygg.



oh damn i'm addicted

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback