emma: lyssna på dom som kommit bort

Som kommentarerna har strömmat in idag så kan man ju tro att man är kändis! Fast, i guess att jag inte är det (ÄN) med tanke på att besökarna fortfarande ligger på tvåsiffrigt. Men ni kanske har gjort något liknande "stoppa thecaregang"- rörelse och tvingar alla att besöka vår blogg från samma ip? Jag tycker detta känns väldigt troligt. Jag menar, vår blogg har ju redan blivit hackad och raderad en gång, så det borde väl betyda att ni hatar att älska oss? Va? Inte?

Ikväll har jag i alla fall umgåtts med mina själsfränder. Vi sparkade på smågrisar, plockade nötter och broderade dukar. Ja, dvs, vi hade gjort det om vi hade levt på pluto. I verkligheten pratade vi.

Godnatt småvänner!



                      Det här är jag. Ja, dvs, för ett år sedan. Nu är jag mycket skarpare. Dvs en kamel.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback