emma: om och om och om

Sitter här hemma i min ensamhet. Fick halvdag idag och eftersom jag knappt sovit på x antal dagar for jag direkt hem och stekte/sov i solen. Ska snart bege mig mot duschen, och sen SKA jag fixa planer till ikväll. Men det har jag redan? Tror jag. Måste i alla fall fixa/bestämma fixa/bestämma fixa/bestämma. Måste också verkligen fixa MIG. Den/dom/det som ser mig ikväll ska inte få se mig som den risiga högen jag varit dom senaste dagarna/veckorna/månaderna/åren. 

Känner mig så fri utan några vänner och ett busskort i handen. Nästan för fri. Läskigt fri. I need a her0. Och pengar på mobilen. 6,57 på kontot är inte okej. Så sneeela snela snela sneeeeeela ni som skickar sms till mig, ring mig istället så we can get this party started. SNÄLLA




STEKARN (jag) förra året.... .... .... HAHAHAHAHAHAHAHAAH förlåt jag försökte hålla mig, men vad gick fel????



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback