emma: this is not what i expected

Fri från feber idag, så jag satt ute i det vackra vädret och brände mig i ansiktet. Jag blir så förbannat jävla snygg då! Jag blir verkligen lycklig varje gång jag tittar mig i spegeln.

Funderar på att ta dagens andra dusch, det behövs en del för att jag ska se acceptabel ut på skolan imorgon efter dessa dagars sjukdom men jag tror jag gör det imorgon på morgonen istället. Så snabb är jag! Inte för att skryta men.. jag är Uppfinnar-smurf.

Btw så är jag på superdåligt humör. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

det är väll två kameler? eller? hoppas du har haft en bra dag :D

2010-06-13 @ 19:19:09
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fick dig i tankarna å lägga upp en bild på en kamel, elr 2 hah;$

2010-06-13 @ 20:51:59
Postat av: michelle

hejsan fin blogg!:)

2010-06-13 @ 21:00:21
URL: http://michellesworld.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback