emma: when you touch her like this

Blev ingen gräsklippning idag, varje gång jag och Olivia börjar det antingen regna eller hagla, och när vi stänger dörren blir det sol igen! Är ens liv epic fail så är det, men jag tröstar mig med att de senaste veckorna har varit de bästa i hela mitt liv, så det spelar ingen större roll. Den stora frågan är nu: ska jag orka duscha? Det överraskande svaret blir: Nej. Jag är lika äcklig duschad som oduschad, så jag bryr mig inte så hårt.

Seriöst. Och nu är jag seriös. varför är mitt hår så äckligt? Jag skojar inte. Jag hatar det. Och jag hatar mig själv för att jag är så utseendesfixerad, men det skulle ni också vara med mitt hår.. Vad är det för feeeel?`?!? Hatar. Det. SÅ. Mycket. Börjar nästan grina ibland när jag kommer hem på kvällarna och ser mitt hår. Usch och fy. BLÄ.



HAHAHAHAHH<3<<3<33<<33<33<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback