lina: den oundvikliga maktlösheten

Imorgon åker min och Olivias klass på klassresa till Hemavan för att fjällvandra, onsdag- fredag. Känner mig inte speciellt peppad men det kommer säkert bli super!

Har just packat klart min väska som blev ganska full fast jag inte har med mig speciellt mycket stuff..kommer troligtsvis avlida imorgon när jag ska bära den och gå 6 timmar upp för hemavanbacken, så om det här är det sista ni hör av mig så älskar jag min familj och mina kära vänner♥

Klockan 04.00 ringer min väckarklocka imorgon och jag känner redan nu att jag kommer vara en zombiee, men det gillas!

Vi hörs på fredag när jag kommer hem igen.




typ där kan ni hitta mig?






pussar

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback