olivia: ikväll faller jag utan att kunna ta mig upp

Förlåt för uppdatering som riktigt smeker botten men det är inte lätt att vara sjuk. Okej, det är rätt lätt att vara sjuk men jag säger nog faktiskt helst nej till en till dag med 39 graders feber. Jobbigast måste det ju ha varit när jag fick nån knäpp och typ däcka inne på toan? Skulle faktiskt inte påstå att det var särskilt nice alls, inte...

Är iallafall uppe nu för att kunna sova alls; är så himla trött att jag har sovit nästan hela dagen men nu när jag har tagit en ibumetin (min her0;*;*) så är jag faktiskt inte så trött alls. Men det är nästan skönt att jag bara vill sova, är man vaken hela dagen blir en sjukdag hemma OTROLIGT seg. Den här har nästan gått fort. Men ja, bara nästan.


HAHAHAhahaa... Pussar från sjuklingen!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback