olivia: tid att flyga

Jisus. Vaknade i morse och frös ihjäl, men I made it och for ändå på 20årfest i Ursviken. Dock mådde jag inte bra, så vi for hem tidigt. 39 grader i feber, vem kunde ana att jag skulle bli sjuk efter Hemavan? Tror inte att någon hade satsat på det.

Tog i alla fall en ibumetin för ett tag sen, så nu kan jag äntligen koncentrera mig på nåt annat än att allt känns jobbigt. Så nu vet ni vars ni har mig = hemma för ett tag framöver. Om ni är gulliga kan ni ju skicka söta sms fast jag inte kan svara, skriva snälla saker på msn eller ringa mig på mobilen eller skype om ni nu föredrar det så att jag känner mig underbar och älskad av alla.


Helst vill jag bara vara på max och dra en lyxshake, men det kommer inte hända.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback