emma: 00:08, where's that endless time

TJAaqAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaa bloggen

Har varit lite off på sista tiden, har sörjt att alla snart kommer att lämna mig. Ja, imorgon far ju Olivia, Lina OCH Matilda bort på respektive klassresor. Här hemma blir då kvar jag, mamma och matildas busskort♥ Plötsligt har jag oändliga möjligheter! Sick.
 
Till skillnad från Olivia och Lina som spenderade denna härliga kvällen med att packa drog jag och Matilda (mizzie ;)) till skelleftehamn för att bada med Adam och Anton (från och med nu kallade: hamnarna). Blev inget bad för mig, har alldeles för mycket värdighet.. eller nåt sånt. Vi drog en familjepizza och en film istället, DuDe WhErE's My Car, lite awesome var den allt.



awesomeness♥


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback