emma: my security now

OOOORRRRRRRRRRKKKKar inte blogga. Failade när jag skulle åka buss igår. Trodde jag var i ursviken när jag var i skelleftehamn........ Såg monsters inc och skönheten och odjuret. Frös ihjäl. Var en rolig kväll i alla fall:)

Dagens planer är att klippa gräset och dö. Planer för kvällen önskas! Ring gärna. Smsa mer ogärna (men det funkar ju). Change this lonely life.

hejdå



caaaallllllllllllll meeeeeeeeeee call me

fin såhär på morgonkvisten jao jag vet, frågan är: varför ser jag alltid ut som den tråkigaste, alldagligaste, vanligaste, suraste männsikan som någonsin levt på denna jord? Den andra frågan är: Varför ser jag så sur ut? Jag som är en människa som ler typ 24/7 (känns det som, men egentligen ser jag nog rätt butter ut hela tiden). Varför skulle någon vilja ringa mig när dom tror att jag ser ut sådär? Fast jag kanske gör det? Aja. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback