emma: no need to worry, I'll be here

Jag har inte dött. Sitter faktiskt här och äter frukost helt själv efter att mamma och Olivia lämnat mig för att fara på stan. Inte för att jag villa följa med, men. Ska nog försöka ta och göra mig klar så jag inte ser lika mycket ut som den fula misslyckade figuren jag är, men det kändes så mycket lättare innan Olivia började prata skräckfilmer med mig. Dock så led hon också av det. Hon vågade inte gå och duscha.

Förresten. Nästa helg är det dags för DM-finalen!!!!!!!! Längtar som #%&(# men tyvärr har jag varken kondition, muskler eller spelsinne just nu. Fast jag har lärt mig skjuta slagskott, och det var på tiden! Kul ska det då bli att få fara till Umeå, det var så länge sedan!! Btw så spelas finalen mot Täfteå, ett lag vi förlorade med 0-2 mot under paradiscupen. Men då var vi dåliga, så jag anar att det kan gå oväntat bra.



Olivia. Vaad döljer du för mig, i dina mörka ögon?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback