emma: ORKA

Halvdagar på skolan är alltid skönt men inte tar jag tillvara på dom inte! Gör ungefär ingenting på dessa dagar, men de duger i alla fall. Det var ej heller möjligt att göra något ikväll eftersom vi var tvugna att hålla Albin 6 år sällskap hemma. Aja det är bara att tagga morgondagen! Bild och so på morgonen, engelskanationell uppsats på eftermiddagen sedan slut! Hem, laga middag och sedan träningsmatch mot rönnskär f95-96(?). Aldrig mött dem, aldrig hört talas om dem. Tagga i alla fall!!

Öh alltså det händer inte mycket i mitt liv just nu alltså. Och orden flödar inte direkt, är ganska ansträngt att skriva just nu kan jag lova. Går inte heller bara skriva någon rad och sedan lägga in en bild, känns inte riktigt som att det blir samma sak med en risig halvsuddig mobilbild som med en tagen av systemkamera? Aja allt jag skriver just nu blir skit så GODNATT



WANT IT THAT WAY
btw jävlar vad vit jag var, haha... fast det var ju typ första gången solen visade sig förra året, (skyller jag på!!!)


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback