emma: sa du smack?

Träningen idag kan man knappast påstå att den gick bra, men det var definitivt en av de roligaste på länge. Förresten så har vi kommer på ett nytt "det man skriker framför mål innan match". Då skriker först vår lagkapten "vad sa du?" och sen skriker alla: "SA DU SMACK????!" Dessutom har vi en ny frislagsvariant som heter smack.

Älskar smack.

 

DET VAR ETT TAG SEN, på den tiden jag inte älskade smack. En annan tid, ett annat liv. Lite brist på bilder kan man säga då jag tar till sådana långsökta förklaringar för mina tvivelaktiga val av bilder. Men i alla fall. Någonting sorligt har hänt. I 2 månader kanske har det stått på vår frys med magnetbokstäver "scary hot lindhölm", fråga mig ej varför eller vem lindhölm är. I alla fall så har någon tagit bort det!!!! RIP.

BTW. Har sovmorgon, film, teknik och halvdag imorgon. Kan ej bli mycket bättre. Då ska jag och två inte så farliga tjejer på stan. älska

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback