emma: vill du bli min ninja

ninja ninja ninja

Eh ja. Nu ligger jag här i min säng! Tänker fina tankar! Viftar med tårna! Rullar med ögonen! Ja osv.

Idag tänkte jag vara hurtig nog att se ett CSI-avsnitt. Det är inte min favorit men tänkte ge det en chans i alla fall. Tyckte det var riktigt spännande, men sedan kom smällen. Det var ett CSI-avsnitt som var i två delar! Jag vetefan när det andra avsnittet sänds. Gissa min besvikelse! Tårar och ångest. Nästan.

Imorgon har jag, som alla andra nior (I'm no special) engelskanationellt prov. Känner mig faktiskt ganska confident över det, som man kan säga. Och som jag sa till mina fina klasskompisar: Nationellt prov i engelska är tusen gånger roligare än att ha teknik!

Observera: liten bildkris så bli inte finurliga över mina tveksamma val av bilder



Denna bild togs exakt ett år sedan!!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback