olivia: det som finns kvar, går runt, runt till det kommer rätt

Var nyss på affären med pappa och Albin, första gången jag är utanför huset på fyra dagar. Snart kommer visst Matilda och det verkar som att hon har något spännande att berätta... Jag har mina aningar.

Tänkte börja med genteknikuppsatsen men ja, det är inte värt förrän Matilda varit här så jag väntar. Men livets stora fråga för tillfället är ju faktiskt: ska jag till bygdsiljum imorgon? Eller spendera en till, hur tråkigt dag som helst, här hemma. Den som lever får se.

Men jag undrar en annan sak också. I måndags upptäckte jag canal+ på TVn där nere, och då var det bra filmer hela dagen. Nu de två sista dagarna har det inte varit något vettigt att se på. Jag förstår inte, vill canal+ mig något? Igår var det någon jättejättedålig filmserie(?) hela dagen. Det är inte rättvist.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback