olivia: det spelar ingen roll när kunskapen ändå finns kvar,

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT
Jag har varit hemma hela dagen pga av sjukdom men har inte uppdaterat en enda gång! Förskräckligt. Dock hann jag med att se 2½ filmer, vilka allihopa var bra. Underbart.

Jag vet inte om det blir skola imorgon, för trots att jag duschade ikväll blev jag inte piggare, och annars brukar duschen vara värsta hälsokuren för mig! Så njanja, vi får se.

Oj, måste ta min medicin för ögat, vänta... Så ja! Om det bara kunde bli bättre nångång! Det värsta är att det kliar, och det är inte så bra att klia när det är väldigt smittbart och.. kletigt... låter jävligt ofräscht men det är ju inte så mysigt heller.

I WANT IT THAT WAY

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback