olivia: du söker någon, falskhet, du tror att jag förnekar det

Nu är det officiellt. Jag är ett no-lifeoffer (som om vi inte visste det). Ikväll har jag sett hockeyn med ma family och sen såg vi 2012. Den gjorde mig lite besviken faktiskt, men mina förhoppningar var löjligt höga?

Eftersom det här har varit en helt ospännande och ganska händelselös helg kanske jag kan trösta mig med att jag har läst mer än hälften av boken  jag började på? Okej det är inte till någon tröst alls, mer tvärt om om man ser till det faktum att den är jäkligt bra. Men hemsk, boken består av flera historier och vissa av dem är faktiskt riktigt otäcka.

Helt klart random: mina naglar efter paradiscupen. Stek! Fast mina fingrar såg lite småtorra ut. Men solen lyste coolt!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback