olivia: lite bättre kunde det vara men det rullar på

Har suttit och tittat igenom bilder eftersom internet slutade funka, men here we go again! Ikväll hade vi match mot 96orna, jag spelade icket utan var domare. Iofs blåste jag nästan bara vid mål och tekning men det får spelarna leva med.

Annars känns mitt liv TOPPEN nu, verkligen bra. Kan lista alla bra saker med mitt liv just nu:

  • Är hungrig.
  • Är förkyld.
  • Har ögoninflammation som inte gått över än.
  • Den gör så att jag inte kan (eller vill ha dvs) mascara och alltså är jag en riktig heting.
  • Inga planer för en fredagskväll!
  • Blir nog att göra inget.
  • Det är inte ovanligt att mina fredagskvällar blir såhär.
  • Tror min hy har något emot mig.
  • Det har snöat ute.

Nu är det iallafall mat. Härliga tider.

Haha försöksobjekt?


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback