emma: how will I ever know

Idag har jag bara stekt så sjukt mycket. Började i bikini och short nån timme, men upptäckte snabbt att shorts-solränder faktiskt inte är så jävla snyggt. Efter ett frenetiskt sökande efter bikinibyxor var det ett faktum - några sånna existerar ej i detta huset. Vad gör man? Jo, letar upp ett par riktigt heltäckande trosor (inte nå jävla string eller vafan, grannarna hallo???!) och går ut igen. Tänka er svettigt de blir efter ett tag, LOL stackare vad placerar jag för bilder i era huvuden nu, fifan sry!!!

Ikväll blir det kanske att svara på frågestunden, känns som vi har fått tillbaka tillräckligt med kraft för att lyckas utföra det! Btw - nu är jag tillbaka i det här med att bara skriva "idag har jag - ikväll ska jag". Hiss eller diss? Ris eller ros? Soligt eller molnigt? K eller A?!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback