emma: ingen bild today

Sitter hemma och har just ätit en JÄTTEportion pyttipanna, seriöst min favoriträtt. Särskilt med sånhär pommeskrydda som finns på frasses (ja, någon i våran familj har varit tjuvig nog att ta hem en maassa sånna). HUR gott som helst. Det enda som skulle göra det bättre var en bulle att pressa nu. Dock har någon lyckats med bravaden att äta upp den sista bullen, why??!?! Kanske för att min mage inte ska misstas för en badboll då jag och tha gals i min klass är och badar i eftermiddag, hehe. Smart tänkt där o du mystiske bulluppätare!

Har förövrigt ett litet dilemma. Har köpt två nya bikiniöverdelar, men har ingen underdel som passar till?! Så det får typ bli min gamla överdel i alla fall.. liten, trasig, gammal, hemsk, fan va tragiskt!

chiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttt MÅÅÅste kila ska jumpa på cykeln och pumpa hela vägen till eddahallen.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback