emma: it'll be easy

STAND. UP. ARE. YOU. READY. FOR. THIS.

Saken jag syftar på är självklart mitt kommande inlägg. Som jag inte har någon insperation till, så därför skriver jag dryga meningar ur låtar jag lyssnar på. SJälvklart. Solklart.

Håller tummarna för att morgondagen skall bli minst lika fin som denna fina dag, eftersom:
- Jag SKA ha shorts på skolan imorgon. SKA SKA SKA SKA SKA SKA
- Taggar årets första bad imorgon efter skolan!

BTW. Känner mig förövrigt lite sneaky då jag fullständigt skiter i biologifrågorna vi har i läxa. Med 20 skoldagar kvar av högstadiet känner jag att jag faktiskt inte carear särskilt mycket! Gjorde nog även mitt sämsta prov under högstadiet.. näe nog faktiskt under hela min skoltid idag! Det var lovely.

BTW 2. Jag placerade mig själv i mitten av header på grund av att jag är den mest superawesome ninja-duden av oss tre i careg.

BTW 3. Det är verkligen något särskilt med alldeles lena ben. Måste vara nåt magiskt, man kan ju inte sluta röra?

BTW 4. I just ate a grape and I Jizzed in my pants.



olivia tror hon är lika stek som mig, men icket!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback