emma: jag står här beredd, och jag vill bli sedd för den som jag är

Saker som hänt idag:

- Beundrat dom söta igelkottarna som bor på vår gård
- Blivit uppmanad att skolka.... flera gånger!
- Haft en spindel på armen
- Kliat på min tå
- hej hej
- inte gått och lagt mig i tid
- haft hemliga funderingar
- kikat vad klockan är
- varit slav
- haft komplex
- skrattat IHJÄL mig åt "en av moröns pojkar 94 första matcher" på youtube
- varit lite awesome
- känt mig lite dryg
- känt mig för fattig

peace out ke



olivia och en banan, sommar 09

Kommentarer
Postat av: Theawsomerasmus

Ö-vik, inte sant?

2010-05-18 @ 20:34:37
Postat av: Theawsomerasmus

Thäänks, fil spesjal nåw! :)

2010-05-18 @ 22:59:29

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback