emma: länge sedan jag plågade er med en sådan här; nu list-update!

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN? skulle vara en awesome!
HUR RAGGAR DU? grymma raggningsrepliker
VAD HETER DU? emma linnea nilsson
KALLAS? awesome!
VARFÖR? för jag är ju awesome! 
VAD HAR DU GJORT IDAG? THA SCHOOL, sjuornas 
VAD SKA DU GÖRA IDAG? sova
VAD VILL DU HELST HA NU? DREAMHACK
VAR ÄR DU NU? soffan
SAKNAR DU NÅGON NU? klart jag gör 
RÖKER DU? nesch
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN? packa kläder???!?! 
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? typ.. vet inte=] 
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG? varför inte, 16 here i come! 
VEM PRATADE DU MED SENAST? olivia
VAD PRATADE NI OM? sånger!
VAD GÖR DU JUST NU? SKA sova, ska...
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN? inte bara då.. 
ÄR DU BLYG? ja, 2 jävla blyg
NÄR KRÄKTES DU SENAST? turkiet...:(:((: 
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ? hit the road jack.. olivia sjöng! 
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? jag hoppas det!
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? FÖRHOPPNIGSVIS inte
HAR DU GLASÖGON? solglasögon?
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ? klart jag gör 
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG? svar: nej
ÄR DU HOMOSEXUELL? oftast inte 
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT? kletiga tår 
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? top model:]
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET? tandläkaren.... "välkommen till folkt.." osv 
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG? 2 jävla lätt
HUR SVARAR DU I TELEFON? awesome talar! 
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN? inga.. okej, innebandy kanske? skämma ut mig?
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? måste väl vara skämma ut mig.. eller kanske drömma om dreamhack?
HAR DU DVD-SPELARE? svar: ja 
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? allt läskigt från skräckfilmer, spindlar, MYCKET MER
HAR DU GOTT BORDSSKICK? awesome
VAD ÄR ATTRAKTIVT? GOD LUKT
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? ONDAST? ingen aning
KLIAR DET NÅGONSTANS? ja, höften
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? no
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? p12-åldern
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? olivia!
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? sån där äcklig ingen-smak:(
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? ansiktet!
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? nej......:(
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? 2!!
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? detta året eller förra året, orsak oklar
VAD KÖPTE DU SENAST? biljett till sjuornas 
BRUKAR DU KOMMA I TID? ja och nej 
HUR KÄNNER DU DIG NU? trött på mig själv 
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? haha jag vet inte, ful färg:(
KAN DU LAGA MAT? definitivt
VAD PLUGGAR DU? inte nu....
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? 24/7 
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? eh, nae:D 
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? ehm......................jag vet inte 
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? säkert inte mycket alls!

Kommentarer
Postat av: marie

Lägga till varann på bloglovin?

2010-05-06 @ 10:49:16
URL: http://lillmian.se

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback