emma: när jag inte vågar erkänna för mig själv, för att det är fel när det är rätt, för att det är dåligt när det är bra, för att jag inte vill när det är allt jag önskat mig

Förstår inte vad som är felet med mitt ansikte nuförtiden. Jag blir solbränd varje dag. OBSERVERA: inte sådär fräscht brun utan alltså röd och rosig om kinderna. Lookin' good, vet ni.

Stekte i alla fall i badet idag, såg alldeles faboulus ut också såklart, typ Miss Universum 2010. Alltid nånting. Ska snart pressa hela vägen till mammsen, där blir det att SOVA så det blir dreamhack nångång!! Ska bara packa före. Kanske måla naglarna. Träna lite? Klippa håret. Se 3 TV-program. Äta en glass. Njuta av musik. Konversera med Olivia. Ställa omöjliga frågor. Åka vattenskidor. Hoppa bungyjump. Gå på bio. Bada med delfiner. Vinna top model. Ta studenten. Sitta ute till morgonen på en thailändsk strand med en kokosnöt och 3 japanska datanördar som enda sällskap. Ni vet, sånt som man bara gör.

peace brother! and sister! mum! dad! and all you others



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback